Strona główna » Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Jak poprawnie złożyć reklamację:

1. Każdą reklamację najlepiej zgłosić poprzez wysłanie pełnej wiadomości e-mail na adres: sklep@mixrtvagd.pl
2. Wiadomość taka powinna zawierać: nazwę towaru, datę zakupu, imię i nazwisko kupującego towar oraz możliwie dokładny opis usterki
3. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie przez Dział Reklamacji w terminie 14 dni
4. Darmowy serwis przysługuję tylko towarom, które są na gwarancji.
5. W ramach optymalizacji działań i jak najszybszego rozwiązania Państwa problemów, Dział Reklamacyjny może zaproponować trzy rozwiązania:
- Odesłanie towaru na autoryzowany serwis producenta - sprzedawca może zaproponować Klientowi wysyłkę towaru do autoryzowanego serwisu producenta, w oparciu o przesłanki szybkości, łatwości i wygody Klienta w przypadku takiej metody zgłoszenia towaru. W takim przypadku pracownik odpowiedzialny za obsługę zobowiązany jest przekazać wszelkie informację, mające ułatwić Klientowi indywidualne zgłoszenie sprawy.

- Odesłanie towaru bezpośrednio do sprzedającego – w takiej sytuacji należy zgodnie z wytycznymi Działu Reklamacyjnego towar przygotować do wysyłki tj. zabezpieczyć do wysyłki, opisać usterkę, dodać dane teleadresowe, umieścić spis/indeks dołączonych elementów. Dział serwisowy ma 14 dni od otrzymania przesyłki na rozpatrzenie reklamacji.

- W indywidualnie ustalanych przypadkach Dział Reklamacyjny może Klientowi zaproponować, wysłania kuriera na własny koszt do Klienta. W ramach takiego działania Dział Reklamacyjny indywidualnie ustala termin odbioru przesyłki przez kuriera oraz przesyła potwierdzenie w postaci listu przewozowego (należy wydrukować i przekazać kurierowi). W takiej sytuacji należy zgodnie z wytycznymi Działu Reklamacyjnego towar przygotować do wysyłki tj. zabezpieczyć do wysyłki, opisać usterkę, dodać dane teleadresowe, umieścić spis/indeks dołączonych elementów. Dział serwisowy ma 14 dni od otrzymania przesyłki na rozpatrzenie reklamacji.

6. W każdym z powyższych przypadków Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zapakowanie i zabezpieczenie towaru do wysyłki. W sytuacji uszkodzenia przesyłki w transporcie Klient jest zobowiązany do dochodzenia roszczeń od firmy przewozowej.

7. Termin rozpatrzenia reklamacji nie jest tożsamy z czasem realizacji naprawy gwarancyjnej w ramach złożonej reklamacji. Terminy napraw są różne i zależą od rodzaju usterki i dostępnością części zamiennych. Zazwyczaj serwisy realizują naprawy w czasie od 14-30 dni.

8. Klient ma pełne prawo dowiadywać się o statusie swojej reklamacji w każdej chwili.

9. Każda naprawa podsumowana jest oficjalnym raportem serwisowym, który dodawany jest do odsyłanego towaru.

10. Wysyłka zwrotna towaru z serwisu jest dla Klienta darmowa, a koszt pokrywa Sprzedający.

11. W sytuacji otrzymania od serwisu pisma o nienaprawialności to Sprzedający podejmuję decyzję czy Klientowi wymienia wadliwy towar na nową sztukę sprzętu czy zwraca pieniądze na wskazany przez Klienta numer konta.

12. Towary wrażliwe z elementami szklanymi takie jak: telewizor, laptop, tablet przed wysyłką fotografujemy (matrycę). Dokumentacja zdjęciowa może stanowić skuteczną podstawę do roszczeń wobec przewoźnika w sytuacji uszkodzenia towaru w transporcie.

13. Bardzo drobne elementy (śrubki, nakrętki, zaślepki) nie powinny podlegać wysyłce wraz z towarem i należy je zachować, chyba, że Sprzedający wyda decyzję o konieczności dołączenia tych elementów.

14. Dla Państwa wygody każda reklamacja może zostać w uzasadnionych warunkach przyjęta telefonicznie.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu