42b09444333d44024df146c3e439463ba5cbf382

 

 

W jaki sposób można dokonać zwrotu?

Zakupione przez konsumenta przedmioty można zwracać w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki bez podawania przyczyn (np. jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań) - Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący (odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną spoczywa na kupującym).

Zwracany sprzęt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Wówczas zwracamy odpowiednio pomniejszoną kwotę za zakupiony produkt. 

Przypominamy również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu).  

Dotyczy to między innymi następujących produktów: 

- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, maszynki do strzyżenia, kremy, podkłady itp.; - nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; - produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy.

Należy odesłać towar w takim samym stanie jak został przyjęty. 

Pieniądze są zwracane zgodnie z ustawą do 14 dni. 

Adres zwrotny: 

"ODSTĄPIENIE OD UMOWY"

Mateusz Kuczaj MIXRTVAGD.PL

36-040 Boguchwała

Królowej Jadwigi 6

Jak poprawnie złożyć reklamację:

1. Każdą reklamację najlepiej zgłosić poprzez wysłanie pełnej wiadomości e-mail na adres: sklep@mixrtvagd.pl
2. Wiadomość taka powinna zawierać: nazwę towaru, datę zakupu, imię i nazwisko kupującego towar oraz możliwie dokładny opis usterki
3. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie przez Dział Reklamacji w terminie 14 dni
4. Darmowy serwis przysługuję tylko towarom, które są na gwarancji.
5. W ramach optymalizacji działań i jak najszybszego rozwiązania Państwa problemów, Dział Reklamacyjny może zaproponować trzy rozwiązania:
- Odesłanie towaru na autoryzowany serwis producenta - sprzedawca może zaproponować Klientowi wysyłkę towaru do autoryzowanego serwisu producenta, w oparciu o przesłanki szybkości, łatwości i wygody Klienta w przypadku takiej metody zgłoszenia towaru. W takim przypadku pracownik odpowiedzialny za obsługę zobowiązany jest przekazać wszelkie informację, mające ułatwić Klientowi indywidualne zgłoszenie sprawy.

- Odesłanie towaru bezpośrednio do sprzedającego – w takiej sytuacji należy zgodnie z wytycznymi Działu Reklamacyjnego towar przygotować do wysyłki tj. zabezpieczyć do wysyłki, opisać usterkę, dodać dane teleadresowe, umieścić spis/indeks dołączonych elementów. Dział serwisowy ma 14 dni od otrzymania przesyłki na rozpatrzenie reklamacji.

- W indywidualnie ustalanych przypadkach Dział Reklamacyjny może Klientowi zaproponować, wysłania kuriera na własny koszt do Klienta. W ramach takiego działania Dział Reklamacyjny indywidualnie ustala termin odbioru przesyłki przez kuriera oraz przesyła potwierdzenie w postaci listu przewozowego (należy wydrukować i przekazać kurierowi). W takiej sytuacji należy zgodnie z wytycznymi Działu Reklamacyjnego towar przygotować do wysyłki tj. zabezpieczyć do wysyłki, opisać usterkę, dodać dane teleadresowe, umieścić spis/indeks dołączonych elementów. Dział serwisowy ma 14 dni od otrzymania przesyłki na rozpatrzenie reklamacji.

6. W każdym z powyższych przypadków Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zapakowanie i zabezpieczenie towaru do wysyłki. W sytuacji uszkodzenia przesyłki w transporcie Klient jest zobowiązany do dochodzenia roszczeń od firmy przewozowej.

7. Termin rozpatrzenia reklamacji nie jest tożsamy z czasem realizacji naprawy gwarancyjnej w ramach złożonej reklamacji. Terminy napraw są różne i zależą od rodzaju usterki i dostępnością części zamiennych. Zazwyczaj serwisy realizują naprawy w czasie od 14-30 dni.

8. Klient ma pełne prawo dowiadywać się o statusie swojej reklamacji w każdej chwili.

9. Każda naprawa podsumowana jest oficjalnym raportem serwisowym, który dodawany jest do odsyłanego towaru.

10. Wysyłka zwrotna towaru z serwisu jest dla Klienta darmowa, a koszt pokrywa Sprzedający.

11. W sytuacji otrzymania od serwisu pisma o nienaprawialności to Sprzedający podejmuję decyzję czy Klientowi wymienia wadliwy towar na nową sztukę sprzętu czy zwraca pieniądze na wskazany przez Klienta numer konta.

12. Towary wrażliwe z elementami szklanymi takie jak: telewizor, laptop, tablet przed wysyłką fotografujemy (matrycę). Dokumentacja zdjęciowa może stanowić skuteczną podstawę do roszczeń wobec przewoźnika w sytuacji uszkodzenia towaru w transporcie.

13. Bardzo drobne elementy (śrubki, nakrętki, zaślepki) nie powinny podlegać wysyłce wraz z towarem i należy je zachować, chyba, że Sprzedający wyda decyzję o konieczności dołączenia tych elementów.

14. Dla Państwa wygody każda reklamacja może zostać w uzasadnionych warunkach przyjęta telefonicznie.